Systemy rezerwacji on-line zyskują na popularności. Jest to przede wszystkim odpowiedź na potrzebę automatyzacji i cyfryzacji systemów zarządzania obiektami i obsługi klienta. Procesy te przyspieszyły w związku z pandemią. Rozwiązania umożliwiające zorganizowanie pracy w sposób bezpieczny i komfortowy zarazem są na wagę złota. Przykładem takiego rozwiązania jest Kregielnia24.pl.
Klient w dogodnej dla siebie chwili i miejscu ma możliwość dokonać rezerwacji on-line, wybrać godzinę, tor. Dzięki temu zyskuje gwarancję, że gra będzie dla niego dostępna. Nie będzie musiał czekać w kolejce. Wpływa to na zwiększenie komfortu, oszczędność czasu i bezpieczeństwo.
Po przybyciu do kręgielni wystarczy, że klient poda unikalny kod rezerwacji, a pracownik zyska do niej dostęp. Wpływa to na usprawnienie procesu obsługi klienta. Jednocześnie zwiększa bezpieczeństwo, ograniczając kontakt do minimum.
Funkcja ta również wychodzi naprzeciw potrzebie usprawnienia procesu obsługi klienta. Klient dokonując rezerwacji on-line, od razu dokonuje płatności. Nie ma potrzeby dokonywania rozliczeń na miejscu, co też zwiększa poczucie bezpieczeństwa.
Korzystając z systemu do zarządzania rezerwacjami, kręgielnia zyskuje możliwość gromadzenia danych na temat klientów. Ma to znaczenie nie tylko dla obsługi rezerwacji (potwierdzanie, odwoływanie). Dzięki tej funkcji, kręgielnia zyskuje dodatkowy kanał komunikacji bezpośredniej ze swoimi klientami (informowanie o promocjach, specjalnych wydarzeniach).
System rezerwacji on-line dla kręgielni umożliwia generowanie raportów na temat ruchu. Analiza danych dotyczących „godzin szczytu” ułatwi menedżerom planowanie pracy, w tym grafiku pracowników, polityki cenowej czy planu promocji.
W systemie rezerwacji on-line jest również możliwość stworzenia wizytówki kręgielni. W ten sposób kręgielnia może komunikować o swoich atrakcjach, promocjach, wydarzeniach oraz odpowiednio pozycjonować się względem konkurencji.
Funkcje dostępne w systemie zarządzania rezerwacjami wiążą się z szeregiem korzyści: optymalizują pracy oraz zwiększają jakość obsługi klienta. Stają się powszechne praktycznie w każdym obszarze, w którym pojawia się „obsługa klienta”, np. usługi fryzjerskie, bankowe, medyczne. Mając na uwadze ten trend, może się okazać, iż dostępność systemu rezerwacji on-line będzie czynnikiem decydującym o wyborze danej kręgielni.
Twoja praca jest dynamiczna i wymagająca. Wiemy o tym, dlatego wszystkie możliwości systemu są dostępne na Twoim telefonie lub tablecie. Kregielnia24 jest zawsze pod ręką.
Copyright 2024 by Reservmi Sp. z o. o.